Numer rachunku bankowego:05 9096 0004 2012 0072 3358 0001 

1).Informacje podstawowe.

2).Rejestracja

3).Zamówienia od Klienta

4).Płatności

5).Koszty przysyłki

6).Reklamacje i zwroty

7).Ochrona danych osobowych

I. INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. Sklep internetowy - działający pod adresem www.geriato.pl - prowadzony jest przez firmę Geriato z siedzibą przy ul.Śniadeckich 6 w Rzeszowie.posługującą się numerem NIP 8133426096 
  2. Oferty i cenniki znajdujące się na stronie internetowej sklepu www.geriato.pl i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.  
  3. Usługobiorca składając zamówienie, składa oświadczenie, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.
  4. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet i mieści się pod adresem elektronicznym:www.geriato.pl
  5. Opisy oraz zdjęcia produktów w sklepie www.geriato.pl mają charakter informacyjny.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, które wchodzą w życie po 14 dniach od momentu ich opublikowania.
  7. Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy.
  8. Złożenie zamówiona towaru lub/i założenie konta w Sklepie jest jednoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu Sklepu.


II. REJESTRACJA

  1. Zamówienie w Sklepie może złożyć:
    • każda osoba posiadająca zdolność do czynności prawnych,
    • osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zameldowana na pobyt stały lub czasowy na terytorium Polski, posiadająca polski numer NIP,
    • podmioty prowadzące działalność gospodarczą. 
  2. Dostęp do konta / formularza zamówienia Klient uzyskuje za pomocą indywidualnej nazwy konta (adres e-mail) oraz hasła dostępu. Klient zobowiązany jest do zachowania tajemnicy swojej nazwy konta i hasła oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek ich ujawnienia.
  3. Złożenie zamówienia drogą elektroniczną oraz rejestracja konta wymaga poprawnego i rzetelnego wypełnienia kwestionariusza zamówienia wraz z podaniem wszystkich wymaganych pól.
  4. O rejestracji konta oraz złożeniu zamówieniu klient zastanie poinformowany pocztą elektroniczną (każdorazowo), na adres wskazany podczas procesu rejestracji.
  5. W celu potwierdzenia rejestracji oraz zamówienia zastrzegamy sobie możliwość dodatkowego kontaktu telefonicznego.
  6. Klient ma całkowity wgląd do swoich danych przez co może je aktualizować, uzupełniać lub usuwać własnoręcznie.


III. ZAMÓWIENIA OD KLIENTA

    • za pomocą formularza zamówienia znajdującego się na stronie sklepu po uprzednim zalogowaniu gdzie zamówienia składać można 24 godziny na dobę przez cały rok;
    • bezpośrednio w biurze firmy, w Rzeszowie  w godzinach 09:00 - 17:00 (od poniedziałku do piątku) 9:00-13:00(sobota)
  1. Ceny na stronie sklepu www.geriato podane są w walucie polskiej tj. złoty. Ceny te mogą ulec zmianie w zależności od kursu walut zagranicznych i ich oddziaływania na złotówkę.
  2. Ceny w których zostało złożone zamówienie przez klienta nie ulegają zmianie.
  3. Klienci dokonujący zakupów wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.
  4. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie i złożenie formularza zamówienia.
  5. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza zamówienia, klient otrzyma informację e-mailem bądź pracownik Firmy GERIATO skontaktuje się z nim w celu wyjaśnienia nieprawidłowości.
  6. Kupujący zobowiązany jest do podania aktywnego adresu e-mail i numeru telefonu pod którym będzie możliwe potwierdzenie złożonego zamówienia.
  7. Jeżeli procedura weryfikacji i potwierdzania nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od Sklepu GERIATO, złożone zamówienie zostanie anulowane.
  8. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień. Jeżeli Klient ustali inny adres dostawy, jest zobowiązany do poinformowania o tym w trakcie składania zamówienia w formularzu zamówienia lub najpóźniej w trakcie procedury potwierdzania zamówienia.
  9. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy zgodnie z formularzem zamówienia.
  10. Przesyłki realizujemy za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, w zależności od życzenia Klienta.
  11. Realizacja zamówionego towaru w ciągu następnego dnia od dnia złożenie zamówienia (usługa 24 h) może odbywać się tylko w dni robocze.
  12. Realizacja zamówień na kolejny dzień od dnia złożenia zamówienia dotyczy zamówień złożonych do godz. 13:00 oraz przy prawidłowej realizacji usługi doręczenia paczki przez firmę kurierską. W przypadkach pilnych proszę zrobić adnotację z informacją o pilnym doręczeniu podczas realizowania zamówienia w dodatkowych uwagach lub skontaktować się z firmą GERIATO telefonicznie.
  13. Firma GERIATO nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez Pocztę Polską lub firmę kurierską
  14. Każda transakcja dokumentowana jest dołączaną do zamówienia fakturą VAT lub paragonem.
  15. Zamówienia dotyczące produktów niestandardowych wymagają bezpośredniego kontaktu ze Sklepem GERIATO
  16. Produkty oferowane w sklepie www.geriato.pl podane są w wartościach  jak i brutto.
  17. Firma GERIATO zastrzega sobie wycofanie artykułów medycznych ze sklepu bez podania przyczyny.


IV. PŁATNOŚCI

  1. Płatności za zamówiony towar dokonuje się przelewem po otrzymaniu przesyłki na konto sklepu lub przy odbiorze przesyłki. Kupujący dokonuje płatności poprzez przelew na rachunek bankowy:

    W tytule przelewu prosimy wpisać: Nr faktura VAT
    nr konta: BANK SPÓŁDZIELCZY W JAROSŁAWIU 05 9096 0004 2012 0072 3358 0001
  2. Sklep Medyczny w Rzeszowie Geriato umożliwia dokonywanie zakupów na raty.
  3. W sklepie stacjonarnym można płacić za pomocą gotówki oraz kart płatniczych.
  4. Sklep Geriato umożliwia zakupy na raty za pośrednictwem Sandander Consumer Bank
  5. Sklep Geriato nie podnosi odpowiedzialności za postępowanie banku.

V. KOSZTY PRZESYŁKI

  1. BEZPŁATNA DOSTAWA OBOWIĄZUJE W RZESZOWIE ORAZ W PROMIENIU 55 KILOMETRÓW 
  2. Na terenie reszty kraju bezpłatna dostawa obowiązuje przy zamówieniu na kwotę powyżej 299 zł brutto
  3. Wysyłki realizujemy za pomocą KURIER POCZTEX 48 Koszt paczki (do 30 Kg. ) 14,74 brutto
  4. Paczkomaty (w zależności od gabarytów) 7,99 do 17,00 zł
  5. Do paczki za pobraniem należy doliczyć 4 zł 


VI. REKLAMCJE, ZWROTY

  1. Reklamacji można dokonać w przypadku, gdy otrzymany towar posiada wady techniczne, nie zgadza się jego ilość, uszkodzenia powstały w czasie transportu przez firmę dostarczającą.
  2. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od zgłoszona przez Klienta.
  3. Przyczyny szkody zostaną wyjaśnione zarówno z Klientem jak i firmą dostarczającą jeżeli będzie taka potrzeba.
  4. Możliwymi sposobami składania reklamacji są:
    • telefonicznie
    • poprzez stronę sklepu
    • poprzez email: sklep@geriato.pl
  5. W momencie odbioru klient powinien zwrócić uwagę na stan odbieranej przesyłki. Należy w obecności kuriera sprawdzić czy opakowanie z towarem jest oryginalnie zapakowane. W przypadku gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody (odpowiedni druk reklamacyjny powinien posiadać przy sobie kurier firmy przewozowej) i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem.
  6. W przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki należy otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół reklamacyjny i natychmiast skontaktować się ze Sklepem. Klient, który zauważył uszkodzenie zawartości przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt firmie kurierskiej i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Kurier ma obowiązek przyjechać do Państwa i spisać protokół na zgłoszoną przez Państwa szkodę. Wszelkie reklamacje do firmy przewozowej, wg. prawa przewozowego, mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.
  7. W przypadku reklamacji wadliwy towar należy zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie i odesłać do siedziby Sklepu. W przypadku odesłania niekompletnego produktu Sklep może odmówić uwzględnienia reklamacji i zastrzega sobie prawo odesłania reklamowanych elementów do Klienta na jego koszt.
  8. Po uznaniu reklamacji reklamowany towar zostanie wymieniony na nowy i wysłany Klientowi.
  9. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. 
    Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli zwracane towary są kompletne i są zwracane w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W przypadku zwrotu zwracany towar prosimy odesłać na adres: (Tutaj wpisać adres do zwrotu). 
    Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Po otrzymaniu przesyłki Sklep zwraca klientowi cenę zakupu. Jeżeli przesyłka została nadana do Sklepu za pobraniem, Sklep ma prawo potrącenia kosztów pobrania od ceny zakupy. Jeżeli koszty pobrania są wyższe niż cena zakupu, Sklep ma prawo według swojego wyboru do odmowy przyjęcia przesyłki albo do obciążenia klienta różnicą.
  10. W przypadku zwrotu towaru Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej wartości zamówienia po odjęciu kosztów transportu.
  11. Zwracana kwota zostanie przelana na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego. Wpłata zostanie dokonana w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Sklep wiadomości elektronicznej z numerem rachunku bankowego Kupującego.
  12. W przypadku zaginięcia przesyłki, powstałego nie z winy Sklepu, lecz z winy osób trzecich, firma zastrzega sobie 14 dni roboczych na wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
  13. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  14. Zdjęcia umieszczone przy produktach mogą odbiegać od faktycznego wyglądu konkretnego towaru co w żadnym wypadku nie zmniejsza jego wartości handlowej.
  15. Firma GERIATO nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn technicznych tj. wadliwego działania serwera i niedostarczenia do Sklepu zamówienia przez Klienta.
  16. Meble, akcesoria i sprzęty medyczne pod konkretne zamówienie Klienta zgodnie z jego wytycznymi nie podlegą zwrotowi jeżeli towar zgadza się z wcześniej ustalonym zamówieniem.


VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Wszystkie dane, które Klienci przesyłają za pomocą formularzy Sklepu GERIATO, są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Dane te nie ulegają przetwarzaniu w jakichkolwiek innych celach niż realizacja zamówień lub reklamacji.
  2. Kupujący ma na żądanie pełne prawo wglądu, poprawienia lub usunięcia swoich danych z bazy Sklepu zgodnie z ustawą "O świadczeniu usług drogą elektroniczną" z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).
  3. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych celem jego realizacji. Po realizacji zamówienia dane mogą zostać usunięte na wyraźną dyspozycję Klienta.
  4. W przypadku gdy Klient nie zadysponuje usunięcia swoich danych, będą one przechowywane z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm poufności do czasu realizacji kolejnego zamówienia lub przesłania dyspozycji usunięcia.